en de rest van de week

19 december 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Hebben we van alles en nog wat, en niks en van alles gedaan, tussen de buien door. Dat zie je niet op de foto's, want dan haal ik mijn vriend niet uit mijn tas.

ben met mam Tjeu en de honden naar het strand geweest hier thuis, en met mam naar de stad. Zag een leuk bakkie souvenirs.. Lunch bij The Holland house, beachlover en mojito en jammie tapenades, mensen en bootjes kijken.

op de weg terug bedacht ik dat we net zo goed bij de Sang supermarket op Suze en Jurre konden wachten, effe wat drinken met allen op het hoekje van kanaalsteeg/frontstreet. Kinderen een smoothy met jawel, vers fruit, papa kwam ook nog, feestje compleet.  nee, op Tjeu na!

1. Carol:
    20 december 2013
    Nou ja, twee afleveringen op een dag! Feestje comleet en dan geen foto's? Foei ;) .
    'Kga nu maar naar bed het is inmiddels 02.16 uur.
    Welterusten en tot de volgende keer!
    Carol.
  2. Judith van de Pas van Oort:
    20 december 2013
    jawel Ca, de foto's heb ik er al wel op, maar dat duurt een minuut of wat voor jij ze ook kan zien! heb je nog wat voor morgen! Liefs!
  3. Carol:
    20 december 2013
    Rectificatie: toch foto's, toen ik verhaal de eerste keer las en een reactie gaf waren de foto's er nog niet bij! 'Tis nu 02.24 ga nu echt naar bed!
    Houdoe!
    Carol
  4. Tante Cornelia:
    20 december 2013
    Ziet er gezellig uit en ik zie, dat jullie ook al in de kerststemming zijn.
    Fijne feestdagen!