Mister Fabulous Four.

14 oktober 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

!3 Oktober, werk aan de winkel.

Foto zoeken, mail maken, en vervolgens versturen en er fysiek achteraan, naar de krant, foto van Tjeu betalen. !0 dollar is een ad met een foto, ik vind dat niet duur.

Oh shoot ja, Tjeu moet ook een verjaardagverhaal voor op school, over elk jaar van zijn leven wat schrijven en aanvullen met foto’s, dat was een drama werk met die k computer….maar uiteindelijk gered…

Ballonnen kopen, boodschappen doen, vooral meel niet vergeten, want Tjeu wil pancakes trakteren.

’s Avonds Tjeerd stapels van die dingen gebakken, prikkers poedersuiker plank mes servetjes inpakken, morgen mee naar school.

Gezien orkaandreiging (alweer in deze tijd) en Tjeu zijn niet zo lekker zijn, geen reuze verjaardag, uiteraard wel zijn grote mensen vrienden, en beste vriendje Lucas met mam en pap….ook dat effe regelen.

Vlaggetjes hangen en de dag was gevlogen.  Tjeu sliep slecht, alweer, zo snotverkouden.

14 Oktober, Happy Birthday lieve kleine grote $ jarige Tjeu Avel Islander, Nowelky!

Met de auto en spullen naar school, Tjeu met de taartmuts, lachen!

In zijn klas naar verhaal geluisterd, het zingen en de circle wandelen, leuk leuk leuk.

Ze gingen gymen en ik in de klas de pancakes bestrooien oprollen, snijden, aan prikkertjes doen. Suze kwam helpen, mooi dat Montessori onderwijs, dan kan dat, wordt ook gezien als leermomenten voor andere vlakken ipv de gewone vakken. Er was zoveel dat Tjeu bij de andere klas ook kon uitdelen en dat Suze en Jurre ook nog genoeg hadden voor hun klas, feestjes overal.

Mocht ook nog mee naar de muziekles, was lief van Miss Linda, en daarna was Tjeu zo enorm keduuk dat ik besloot hem mee te nemen naar huis, om 11.15 reden we weg, en nog geen minuut later sliep ie in de auto. Totaal uitgeput…aahhh…

1. J van Oort:
    5 februari 2016
    Goedenmorgen ,hier in het Nederland .5febr 2016 er is iemand op weg naar jullie voor vakantie haha...,och die spanning voor verjaardag van Tjeu het kan ook niet anders , niet lekker in je vel zijn. ..., in die tijd waren hier ook veel mensen verkouden en grieperig en nog steeds, op moment jan/febr 2016 veel griep patiënten in Overijsel. Maar de verjaardag ondanks alles toch geslaagd he....leuk hoor. Kun je op terug kijken. Doeiii.xxx
  2. Tante Cornelia:
    5 februari 2016
    Weer een geslaagde verjaardag! Wat vliegt de tijd.
  3. Carol:
    7 februari 2016
    Nou nou, wat maken jullie er een feest van! En ook op school! Superleuke foto's.