Mister Mac Queen

7 augustus 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Vandaag met Suze en Jurre op hun nieuwe school locatie gaan kijken. Voor wie het nog niet wist, de Montessorischool is verhuisd naar het CIA gebouw.

Jurre vloog de juffen die ie zag in de armen en ook mister Frits en miss Shelly natuurlijk, Suze heeft kennis gemaakt met haar nieuwe leraar, jawel een man, Mister Fry, als je het zo schrijft, leuke vent. Suze was gereserveerder, maar dat is ze altijd in nieuwe situaties.

Vrijdag de 9e is de officiële kennis making, plus tour voor de ouders, gaan we met zijn 4 en. Jurre zei onderweg;"  I can't believe how far a ride it is mommy"...... eh ja, niks tegen in te brengen, we gaan zien hoe dat zal gaan. In elk geval heeft de school vervoer geregeld per mini busjes, heen en terug, wat natuurlijk heel fijn is, en wat ze 's morgens al gewend waren. Tis alleen de letterlijk afstand tussen mij en twee van mijn kinderen die mij nog niet happy maakt.

We hadden een huurauto met Suze in het ziekenhuis, en dat was meteen kaasje voor Jurre, dat was MISTER MAC QUEEN, (van Cars, de movie, voor wie het niet weet) hij vond het maar "sad" dat die auto weer werd ingeleverd.

1. Tante Cornelia:
    8 augustus 2013
    Wel fijn, dat de school het vervoer regelt. En wat die afstand betreft Judith, kun je, je voorstellen hoe je moeder en Engelien zich voel(d)en maar dat zal wel wennen.
    Zo te horen hebben Suze en vooral Jurre er wel zin in om weer naar school te gaan. :)
  2. Peter van den Hout:
    8 augustus 2013
    Wat een mooie stoere auto Jurre!
    Zeker jammer dat hij weer terug moest,maar misschien gaat mama"s auto
    nog een keer kapot....;-)
  3. Judith van de Pas van Oort:
    9 augustus 2013
    Nee jij bent een lekkere Els!!!... hahhahaha.

En tante C, met alle respect, Tjeerdmans en ikke zijn wel een beeeeeeetje groter dan die mupjes van ons!
  4. Carol:
    9 augustus 2013
    Hoi, waar is dat CIA-gebouw dan? Dan ik het googlelen en weet ik waar het is, want ik ken de plattegrond van St Maarten nog steeds dromen hoor!
    Gelukkig hebben ze weer zin om naar school te gaan! En ja hoor Jurre, het is ( was) een gave auto! Kus! Carol
  5. Judith van de Pas van Oort:
    9 augustus 2013
    sorry Ca, volgens mij aan de Tigris road (lowlands) Dat is nog voorbij Maho, voorbij golfbaan, eerste rechts, links met de bocht mee, t splitsing rechts, weer scherpe bocht links, is het aan de rechterhand. http://www.carib-international.net/
  6. Tante Cornelia:
    10 augustus 2013
    Dat is natuurlijk wel zo maar ik denk, dat de meeste moeders hun "kinderen" graag een beetje in de buurt houden, ongeacht hun leeftijd.
    Maar misschien spreek ik voornamelijk vanuit mijn eigen gevoel.
  7. J van Oort:
    12 augustus 2013
    Hoi allemaal, ik was nog aan het kermis vieren,.......! Vandaar, en vandaag zijn mijn kleinkinderen voor het eerst naar , die, school. Zal spannend geweest zijn... Maar gelukkig zijn jullie dat niet alleen , dat moet je dan maar denken. Er komen nog veel meer in je leven van die spannende momenten... , als je begrijpt wat ik bedoel. Komt allemaal goed. Zelfs mijn kleinzoon Jasper moest vandaag weer naar school... En W ijnant zei , door de telefoon ... Dat hij helemaal geen zin had omte gaan, ook voor hem een mijlpaal , want J asper moet alleen naar school, zonder zijn grote broer WIjnant, want hij gaat volgende week naar de MAvo ook voor allebei spannende momenten. Zo zie je maar weer. , en allemaal op de zelfde dag spannend. En OMa maar denken goh, dat is lang geleden met jullie. Ha ,ha, wat een mop. Maar J urre koop jij later maar zo,n auto kun je lekker racen net als OMa elke keer naar BRabant of APeldoorn en helaas niet naar jullie. Jammer daar moet je ander vervoer voor hebben . Nu dag hoor , alle lievelingen xxxxxxxx.