orient bay, nu en lang gelee

10 oktober 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Sjee, vorige week nog even een kort tripje naar Orient Bay gemaakt, Jennifer had wat te doen aan de Franse kant, dus ikke mee en daarna es effe neuzen weer. En nu vanavond zie ik dat het ook Oktober was, maar dan 4 jaar geleden dat ik daar voor het eerst, en tot vorige week, voor het laatst ben geweest. We hebben de eerste maanden dat we hier waren heel veel plekken bezocht, overal strand en zee, lees, golven, checken. En orient was toen voor ons niet echt je van het, te ruige zee. Nou hebben we der zelfs drie, maar ok, op een rustig water dagje moet het wel weer es lukken.

In mijn geheugen was het strand veel en veel breder, en na affe checken met de strandtent eigenaar bleek dat wel te kloppen, veel verdwenen, maar zo eind November komt er wel telkens een stuk terug. ah, ben ik toch nog niet helemaal bevangen door tropenkolder.

Lekkere mosselen gegeten en een flapje met warme geitenkaas, jammie hoor. Er staan toch wel leuke gebouwtjes/huisjes daar en ik moet me toch nog es in de geschiedenis van dat stukje verdiepen...sorry, deze keer niet..... En uit de auto stappen voor foto's..... Maar die dag was het ineens heftig buiig!

Vrijdag de 4e kwamen Suze en Jurre thuis met allebei een heel goed rapport, zie foto's, dus hee, de pink parade later  kon al niet meer stuk!