zeg eens A

19 april 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Twee weken geleden vertelde meneer Aad, de zwemleraar, Suze dat ze naar de laatste klas mocht, kan ze wel met mee zei ie. Betekent wel even lastig, want das pas om half 5. School is uit half 3, Jurre heeft dan dansles tot 3 uur, en we smeerden het een beetje uit elke maandag, rond half 4 vanaf schoolk naar zwemles van beiden, 4 uur.

Vorige week daat ze daar voor het eerst mee, dat ging zo goed dat meneer Aad zei, weet je wat, laat haar de volgende keer ook maar met kleren aan oefenen.

Dat was afgelopen maandag voor het eerst dus.

En dat ging weer zo geweldig dat ie me kwam roepen: " wat vind je er van als ik Suze mee laat afzwemmen donderdag?" "als het goed gaat is het goed, en anders heeft ze vast een keer proefgedraaid". Eh ja tuurlijk! " geen heisa van maken en met alle familie en opas en omas en zo op komen draven hoor". Eh, "meneer Aad, dat zou logistiek ook een beetje lastig worden denk je niet?"

"ach ja, das waar ook, haha".

Donderdag ik weer naar school met alle kindertjes tulpen knutselen en de takken afmaken, en heb ze beiden mee naar huis genomen kwart over 12, Jurre is nog steeds niet helemaal  100 procent, en in de auto sliepen ze beiden meteen.

Wat eten en slapen, pappa kwam met Tjeu, en ging met Suze mee naar de zwemles, want Suze zei: "pappa gaat mee mam, want die heeft mij nog niet in kleren zien zwemmen, ok?". ok dan.

En wat gebeurt?

ZE HEEFT HAAR A DIPLOMA GEHAALD!!!!!!!

Trots trots trots dat we zijn!

Om 18.00 aan afel zei Tjeerd: "ik was wel zenuwachtig hoor Suze toen je moest zwemmen". Suze draait zich om naar mij en vraagt; "Wat is dat mamma, zenuwachtig zijn?"

Fantastisch toch?

1. Edith:
    19 april 2013
    Superknap van haar!!!
  2. Tante Cornelia:
    19 april 2013
    Knap hoor Suze!!
    Ik hoop, dat het zo blijft, dat ze niet weet wat het is om zenuwachtig te zijn.
  3. Carol:
    21 april 2013
    Hallo, lieve Suze,
    Van harte gefeliciteerd met je zwemdiploma A!
    Heeeeeeel goed gedaan!
    Je lijkt net op je twee neven hier in Breda, die waren ook lekker snel met het leren zwemmen! Zal wel in de familie zitten denk ik.
    In ieder geval een dikke kus va Wijnant, Jasper en mij!
  4. J van Oort:
    21 april 2013
    Hartelijk gefeliciteeeeerd lieve Suze. heeelgoed gedaan ... Veel kusjes van oma.